Pagina's

woensdag 4 december 2013

Buenos Aires...

Mooie, levendige, vriendelijke stad. Maar hoe het met steden bij mij meestal gaat. Na 3 dagen er alleen rondhangen heb ik het wel gehad...Hoewel ik me er blijkbaar thuis begon te voelen. Was de laatste dag niet meer de weg kwijt, kon zonder kaart m'n hostel terugvinden en last but not least...de  verkeerslichten deden nog enkel dienst als kerstversiering, de politie als decor, dus stak de straat over gelijk de Argentijnen...wanneer het ons aankomt...:-)
Gewapend met m'n Lonely Planet heb ik deze dagen enkele bezienswaardigheden van BA bezocht. Het kerkhof waar vele "bekende" Argentijnen rusten waaronder Evita Peron. Enkele drukke Plaza's. Het natuurreservaat met z'n verscheidenheid aan fauna en flora. En als afsluiter, La Boca bekent om z'n kleurrijke huisjes en restaurantjes die opgevrolijkt worden door enkele tangoperformers...

Aan m'n vertrek  hangt wel een prijs aan...:-) Gedaan met de rust en mooi weer...Maar het wordt tijd...heb zin om op m'n fiets te springen ook al spreken ze van sneeuw ginds ver in het zuiden. Maar ja, ik fiets naar het noorden...het kan alleen beter worden! Straf...als wij thuis over het zuiden spreken denken we aan goed weer...hier is het net iets anders!

Tot zo...x

ps. het gadget onderaan: follow by email. Werkt dat eigenlijk? Heb de indruk van niet! Laat eens weten aub...


Grotere kaart weergeven

6 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Guy,
Ik denk dat het niet werkt, bij mij althans niet.
Veel plezier met het fietsen, leuke foto's.
Grt Robby

Unknown zei

Hey Guy
Een goede vliegreis naar ushuaia, hopelijk is het er niet te koud,hier vriest het snachts ook.
Nog veel amusement met het fietsen.
groetjes en xxx
ma en pa

Unknown zei

Hoi Guy,
Leuk verslagje van Buenos Aires. Met de foto's op FB wordt het plaatje compleet.
Veel succes met de tocht up to the north!

Evelien

PS: Ik heb me net aangemeld met de 'follow by email-gadget' onderaan.
Normaal gezien zou er een email naar mijn mailbox gestuurd worden bij een volgend bericht op je blog. Hou je op de hoogte indien het werkt.

Unknown zei

follow by e-mail werkt , juist een mail gekregen met dezelvde inhoud van uw laatste bericht over buenos aires , tot wederhoren en goede reis , ma en pa xxx

Unknown zei

Hier ook hetzelfde bericht in m'n postbusje ontvangen.
Het werkt dus normaal gezien.

groetjes,
Evelien

Unknown zei

hey Guy
het is goed te horen dat je goed aangekomen bent,
en nu nog een paar dagen in ushuaia en dan fietsen he hopelijk staat de wind in uwe rug.
groetjes en xxxx
ma en pa