Pagina's

vrijdag 6 december 2013

Windy weather

Bij wijze van ontspanning ben ik vandaag naar de Glacier Martial gewandeld. Ik wil niet arrogant klinken maar zulke heb ik al wel 13 in dozijn gezien. Wat niet wil zeggen dat de weg ernaartoe wel de moeite is. Maar  zeggen ze niet „ der weg ist das ziel”. Dus met een beetje inlevingsvermogen is het zeker een mooie wandeling…! Het weer daarentegen…Die wind, deze is niet te evenaren. Ik was bergop aan het wandelen met m’n handen in mijn zakken en er was zoveel wind op kop dat ik dacht…Als nu de wind plots gaat liggen kan ik naar de tandarts voor een nieuw gebit…:-)! Echt waar…
Het panorama op Ishuaia en het Beagle kanaal is prachtig…dus toch de moeite waard!


1 opmerking:

xaveer zei

Ik ken dat gevoel als je fiets er ongeschonden uitkomt, reuze, je hebt het geluk aan je zijde. Nu nog de wind van achter ipv op kop en dan genieten maar... Je schrijft al in de "wij" vorm, goed bezig...
Ik ben gisteren in herselt geweest om naar de film van ArribaBolivia te gaan zien. Profi en grappig gemaakt en toffe ambiance daar. PS: Een idee misschien om van te dromen onderweg : http://www.whike.com/nl/pagina/25/over-de-whike#
Groeten, xaveer